Звернення громадян
Громадяни України, згідно Закону України "Про звернення громадян", мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально - економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Верхньокоропецька сільська рада в межах визначених законодавством повноважень здійснює кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таким порушенням.
Адреси для звернення громадян:
|
Письмові звернення |
Електронні звернення |
|
89660, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Верхній Коропець, вул. Шенборна, 16, Верхньокоропецька сільська рада 89664, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Лалово, вул. Миру, 25 А Відділ ЦНАП виконавчого комітету Верхньокоропецької сільської ради |
Можна використовувати:
В електронному зверненні обов`язково має бути зазначено: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, дата |
Порядок подання звернення
Звернення громадян можуть бути подані до сільської ради або до окремих її виконавчих органів в усній або письмовій формі.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення громадян, адресовані сільському голові, секретарю сільської ради, заступникам сільського голови, секретарю виконавчого комітету, приймаються:
- поштою на адресу Верхньокоропецької сільської ради, вул. Шенборна, 16; с. Верхній Коропець, 89660;
- особисто або через уповноважену особу у відділі ЦНАП виконавчого комітету Верхньокоропецької сільської ради 89664, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Лалово, вул. Миру, 25 А, телефон: (099) 272 34 31;
- телефоном за номером (050) 909 20 75,
- електронною поштою ver.koropets@vrk-gromada.gov.ua, cnap@vrk-gromada.gov.ua
Вимоги до звернення
У зверненні мають бути зазначені прізвище, ім’я по батькові, місце проживання громадянина, номер контактного телефону та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
В електронному зверненні має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України "Про звернення громадян"
У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін розв'язання питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Механізми оскарження
Якщо громадянин не отримав відповідь на своє звернення, він відповідно до статті 55 Конституції України має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Нормативно-правові акти
Закон України «Про звернення громадян»



