ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Додаток 2
до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 13697
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР-АВТО-ПРОМ" 40457856
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 46020, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ Д.ЛУК"ЯНОВИЧА, будинок 1 380673513235
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається будівництво асфальтобетонного заводу за адресою: Закарпатська область, Мукачівський район, Кольчинська територіальна громада, селище Кольчино, урочище "Няроші", 7А. Для забезпечення виробничого процесу передбачається влаштування асфальтозмішувальної установки ДС-168637 та емульсійної установки Impianti GIEB
120. Потужність виробництва складає – 179200 т/рік асфальтобетонних сумішей та 11520 т/рік бітумної емульсії. Асфальтобетонний завод забезпечує безперервний технологічний цикл, який складається з подачі вхідного матеріалу, його дозування та нагріву, просушування, просіювання і перемішування. Експлуатація асфальтобетонного заводу потребує високотемпературного нагріву для підігріву бітуму та просушування вхідного матеріалу.
Технічна альтернатива 1.
Облаштування асфальтобетонного заводу на якому в якості основного виду палива для забезпечення виробничого процесу, зокрема, підігріву бітуму та просушування вхідного матеріалу, використовуватиметься природний газ.
Технічна альтернатива 2.
Облаштування асфальтобетонного заводу на якому в якості основного виду палива для забезпечення виробничого процесу, зокрема, підігріву бітуму та просушування вхідного матеріалу, використовуватиметься дизельне пальне.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Закарпатська обл. Мукачівський р-н Кольчино урочище "Няроші", 7А.
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Мукачівська міська територіальна громада, Кольчинська селищна рада, Верхньокоропецька сільська рада.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Закарпатська обл. Мукачівський р-н Кольчино урочище "Няроші", 7А. .
Будівництво асфальтобетонного заводу здійснюватиметься на земельній ділянці за кадастровим номером: 2122755300:05:000:0048, цільове призначення – для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Дана земельна ділянка використовуватиметься на підставі діючого договору щодо встановлення земельного сервітуту.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Закарпатська обл. Мукачівський р-н Кольчино урочище "Няроші", 7А. .
Територіальна альтернатива не розглядається у зв’язку з тим, що всі проєктні рішення планується реалізовувати на існуючому виробничому майданчику, де цільове використання відповідає функціональному призначенню земельної ділянки.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічна необхідність планованої діяльності: це розвиток сфери виробництва асфальтобетонних сумішей з метою будівництва та ремонту автодоріг; поліпшення дорожніх умов та транспортного обслуговування населення; створення нових робочих місць за рахунок працевлаштування місцевого населення, збільшення надходжень у місцевий та державний бюджет.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
На території виробничого майданчика передбачається облаштування асфальтозмішувальної установки ДС-168637 продуктивністю 160 т/год та емульсійної установки Impianti GIEB 120 продуктивністю 12 т/год. Режим роботи АБЗ сезонний 160 робочих днів (робота асфальтозмішувальної установки ДС-168637 – 7 год/день, емульсійної установки – 6 год/день). При виготовленні асфальтобетону використовується: відсів – 40,73%, щебінь різних фракцій – 49,77%, мінеральний порошок – 3,5 %, бітум – 6%, при виробництві бітумної емульсії: бітум – 57,81 %, емульгатор – 0,59 %, вода –40,535 %, соляна кислота –0,123 %, кальцій хлор –0,0043%,
паливо для реактивних двигунів (керосин) –0,938 %. Виробництво асфальтобетону - 179200 т/рік, бітумної емульсії – 11 520 т/рік. Доставка бітуму та сипучих матеріалів передбачається автотранспортом. Вивантаження готової продукції (сумішей) передбачається в спеціальні ємності для зберігання з подальшим відвантаження в автотранспорт споживача. Інженерне забезпечення об’єкту відбуватиметься за рахунок підключень до існуючих мереж.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
- здійснення планованої діяльності в межах відведених, згідно чинного законодавства України, у користування земельних ділянок; - дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки; - дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; - забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі найближчої житлової забудови; - організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарно- гігієнічних норм і правил з подальшою передачею суб’єктам господарювання у сфері управління відходами на договірних засадах; - забезпечення організованого збирання та відведення дощових, талих вод з території об’єкта; - дотримання правил пожежної та техногенної безпеки відповідно до вимог чинного законодавства.
щодо технічної альтернативи 2.
ті самі, що і при технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
здійснення планованої діяльності в межах відведеної, згідно чинного законодавства України, у користування земельної ділянки; - дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
щодо територіальної альтернативи 2. не розглядаються.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Встановлення обладнання на території АБЗ передбачено в межах існуючого вже спланованого виробничого майданчику. Зняття рослинного шару ґрунту не передбачається. Під час реалізації планованої діяльності передбачається використання існуючих інженерних мереж.
щодо технічної альтернативи 2.
такі ж як і для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Встановлення обладнання на території АБЗ передбачено в межах існуючого вже спланованого виробничого майданчика.
щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалась.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
При проведенні будівельних робіт передбачається тимчасовий та короткостроковий вплив на довкілля в частині: - атмосферного повітря – при роботі будівельної, автотранспортної техніки та механізмів, зварювальних роботах, пересипці інертних матеріалів; - водне середовище – використання води на господарсько-побутові потреби, утворення господарсько-побутових та поверхневих стічних вод; - шумового та вібраційного навантаження при роботі автотранспорту та будівельної техніки; - утворення будівельних та побутових відходів. При провадженні планованої діяльності передбачається вплив на довкілля в частині: - атмосферного повітря – джерелами потенційного впливу на повітряне середовище будуть: місця розвантаження, зберігання, завантаження інертних матеріалів, агрегат живлення, подача інертних матеріалів в сушильний барабан, димохід після рукавного фільтра, що очищає газові потоки після сушильного та змішувального агрегатів, резервуари зберігання мінерального порошку, пилу, бітуму, керосину, бітумної емульсії, термальної оливи, димові труби для спалювання природного газу при нагріві бітуму, установка виготовлення бітумної емульсії Іmpianti GUTHERM GIEB 120, місця відвантаження готової продукції, ремонтна майстерня, ДВЗ автотранспорту. - шумового впливу – джерелами шумового навантаження будуть вузли пересипання сировини, транспортери, компресори, асфальтозмішувач, насосне обладнання та маневрування автотранспорту. - утворення виробничих та побутових відходів; - водне середовище – використання води на господарсько-побутові та виробничі потреби; утворення господарсько-побутових та поверхневих стічних вод.
щодо технічної альтернативи 2.
такий самий, як і при технічній альтернативі 1, а також утворення додаткових джерел викидів внаслідок зберігання та перекачки дизельного палива, збільшенння кількості викидів за рахунок спалювання дизельного палива.
щодо територіальної альтернативи 1.
такі самі, як і при технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 2.
не розглядалась.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планується провести дослідження впливу планової діяльності на повітряне середовище, водне середовище, ґрунти, рослинний та тваринний світ, техногенне та соціальне середовище під час будівництва та експлуатації об'єкту. Розроблення заходів по зниженню негативних впливів на довкілля та покращення екологічного благополуччя. Планована діяльність об'єкту належить до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, а саме: - зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально- басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу (абзац 1 п. 4 ч. 3 ст. 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля"); - споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону (абзац 9 п. 11 ч. 3, ст. 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля").
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається органом виконавчої влади, який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської ОДА
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації , 88008, м.Ужгород, пл. Народна, 4,, central@ecozakarpat.gov.ua, (0312) 61-67-01, Урись Ігор Омелянович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}



